Feb 23, 2012

Bzzzzttt

A-ha
Sudah lama tiada update pun kan hadoi
Bz sangat ke kau Simi oi??
Well aku memang terkenal sebagai seorang yang bz
Dikalangan kawan-kawan rapat pun panggil aku Abg bz
Kalau melepak aku tiada maknanya aku?
BZ!!
Betul jawapan kau
Tapi aku bz dengan kerja opis

Sebenarnya bz ni ada positif dan negatif
Aku sebut negatif dulu la
Secara negatifnya
Korang takkan ada masa untuk perkara lain
Korang akan penat
Korang akan mementingkan kerja
Lebih teruk korang akan sebati dengan bz

Positifnya pulak
Korang dapat kelebihan melupakan masalah selain masalah kerja
Masalah duit, cinta sume boleh lupa apabila kau bz
Serius aku dah alaminya!
Paling teruk korang dalam dunia korang sendiri
Dunia yang tiada orang lain ganggu
Hanya kau dan bz
Lama kelamaan korang akan rasa macam bercinta dengan bz
Dahsyat kan???

Aku kat opis ni
Eh?? Sudah jam 2.50 pagi
Aku dalam "Bz Mode"
bzzzzttt

Aku nak mainan ni plss

1 comment:

Toha Muhammad said...

good luck,

kunjungi n ikutin blog ane ya

http://tohaik.blogspot.com/

dijamin ndak rugi deh