Oct 2, 2010

Holiday VS Commitment

Lagi beberapa jam aku nak pergi melancong
Tapi sekarang aku di opis
O men...
Komitmen pun tak bagi aku cuti ke ape?
Entah camne la nanti
Dengan mengantuk lagi
Siot ah!

Tapi aku memang teruja abis ni
Maklumlah 1st time naik kapal terbang
Serius aku jakun
Memang jakun

Eh.. korang tau ke jakun tu ape?



6 comments:

Drunbella Khoo said...

hg nak p mana weih?

chaon said...

org xtau jakun tu apa mungkin akn jakun dgn prkataan jakun.

dyah1808 said...

jakun, jakun tuh ape ea jakun? ;p haha...

kimihamura said...

ade yang panggil jakun tu gayat..kecik hati aku dengan kau..aku nak kerepek pisang cheese..!!!

rosniza z said...

jgn nak komitmen sgt syme. happy holiday :)


p/s: jakun ni mcm walhal la :p

syime hebat said...

yohohoh..