Nov 3, 2009

leceh

sebenarnya aku dah cair dengan sorang awek
tapi aku tak cakap kat dia
member aku suruh cakap kat awek tu
tapi aku belom sedia lah
hati aku pun menolak perasaan ini

aku pun mendiamkan diri je lah
sampai lah sekarang
entah sampai bile nak cakap
diam-diam sudah

ada orang tanya macam ni
"kalau awek tu kene kebas cmne?"
kalau kene kebas
aku lepaskan ajelah

kenapa eh?
sebab aku belom ready untuk menampung seorang awek
aku pun penah couple sebelum ni
faktor utama adalah leceh
aku ke dia yang leceh
sama-sama lah leceh

3 comments:

boysebol said...

move on la syime.nnt melepas.aha

Cik Puan Drunbella said...

primo.
ak ke perempuan yg hg maksudkan thu?
ahahaha.
:D

syime hebat said...

perasaan teruja tu lg best.. once bile da declare perasaan teruja tu kurang.. sbb tu aku biar dgn perasaan teruja dari bercinta.. ok kan..