Feb 15, 2011

Tersepit macam kena himpit

Sekarang aku tidak beberapa happy
Banyak benda berlaku tanpa aku jangka
Ini antara saat-saat yang sukar dalam membuat keputusan
Aku tidak tahu keputusan yang mana harus aku pilih

Keputusan yang aku pilih haruslah tepat
Demi menjaga hati semua pihak
Aku tidak boleh biarkan macam itu saja
Let go semua benda bukan cara aku
Benda melibatkan hati dan perasaan
Aku tersepit dengan bermacam-macam dalam fikiran

Fikir positif yang boleh
Elak segala negatif
Aku tidak mahu benda yang sama terjadi
Tak rela hilang semua yang aku sayang
Tapi aku dapat rasa aku bakal kehilangan sesuatu
Benda yang sama terjadi lagi
Aku cuba selamatkannya

Terlalu sukar membuat keputusan yang baik
Keputusan yang baik tidak datang dengan lisan sahaja
Keputusan yang baik tidak datang dengan berdiam sahaja
Keputusan yang baik tidak datang dengan berkorban sia-sia

Aku dalam dilema

Aku cuba ikut flow keadaan semasa
Tapi aku tau akhirnya aku yang musnah

Inilah Menyimie T_T

Kenapa aku pakai nama Rmly D. Syme ?

1 comment: