Jan 23, 2011

sesuatu atas sesuatu tapi sesuatu

hari minggu kali ini
aku melepek di rumah sahaja
bukan minggu kali ini saja
tiap-tiap minggu aku melepek saja
tapi lokasi je berlainan


hhhhmmmmmmmmm.....
*mengeluh panjang*


masa melepek juga adalah masa merenung
termenung dan mengimbau segala flash back
aku kan short term memory
inilah masa untuk memupuk memori aku


aku selalu keliru
keliru untuk membuat keputusan
keputusan yang memuaskan semua


jadi..


aku akan banyak berdiam diri
sambil memikirkan problem
mencari jalan penyelesaian yang terbaik
tapi pasti ada yang terbalik


aku pernah buat kesilapan
memang banyak kesilapan telah aku buat
dari kesilapan itu aku jadikan pedoman
tapi hidup memang ada timbal balik


dulu aku pernah hilang sesuatu kerana sesuatu
sekarang aku dapat kembali sesuatu kerana sesuatu
tapi aku taknak hilang kembali sesuatu demi sesuatu
adakah sesuatu akan sedar akan sesuatu


~entahlah~ ;(

No comments: