Dec 15, 2010

Tak sangka aku dah ada GF~

Sejak bahagia ni aku dah tak peduli blog dah
Maklumlah hati sudah berpunya kan
Kemana aku pergi dia sentiasa ada
Berkepit manjang
Sweet kan?
Biasalah kemaruk katakan
Dia datang ngam-ngam 7 Disember aritu
Besday aku kan
Mestilah spesel

7 Disember 2010
Dia datang dalam hidup aku


Ni hadiah besday aku dan juga merangkap GF aku sekarang
Hehehehehe... :D


P/S
Aku beli hadiah mahal untuk diri sendiri
Dah takde orang nak bagi
Anyway..

Happy Birthday Syimie

Kau dah tua ok!
Sob.. Sob.. T_T
Trimas kepada yang buat birthday party
Wish besday kat wall FB aku
*kalau tak salah ada 146 wish kot*
Hadiah-hadiah yang diterima
Tak sangka ada yang bagi
Selamat tua

6 comments:

mill said...

Memang dah tua.. Ur GF tu sampai on 6 th dec la. Haha

sayaana said...

sape name GF?
selamat menjadi GF syime wahai GF!

syime hebat said...

rini : GF sampai 6 dec tp kad tulis 7 dec.. so.. 7 dec la.. haha..
ana : nama? em.. taktau...~

asNiza said...

tahniah da ade GF ... hihihi! =D

Miss Qiwie said...

eleh!!!

ashiro_31 said...

urm ....syimie poyo! hahaha..