Nov 9, 2010

Sejenak dikau tiada, aku terasa kehilanganmu

Dulu kau tak ada dalam hidup aku langsung
Kemudian kau muncul menceriakan hidup aku
Walaupun kau banyak songeh
Aku tetap perlukan kau
Dimana pun aku berada kau sentiasa ada disisi
Kau sungguh setia
Begitu sempurna hidup dengan adanya kau

Tapi
Bila kau tiada disisi ketika ini
Aku terasa kehilangan kau
Setiap detik aku mencari kau
Tak keruan hidup aku
Ke sana ke sini mencari-cari

Oh henpon
Macam mana la aku boleh tinggalkan kau kat rumah


Ini bukan henpon

11 comments:

irfan jaya said...

good

hamizah adam said...

itu gadget apakah?

Pije. said...

i ingat u dah beli iphone.hahah

Si Gedung Gedang said...

gamba ni is buat kat nampak macam noh hujan. wiwit.

syime hebat said...

IJ : TQ
HA : itu adalah gadjet rahsia haha
Pija : hebat tak henpon i? gahaha
Put : puji ke perli put? grrr..

hujan panas said...

mancam kakileter jee..

sayaana said...

kau nmpk elegen bersame 'henpon' baru tu...
hahaha

syime hebat said...

bugex : tu remote karok kat indon
ana : hahaha.. taip msg mesti tak salah..

Miss Qiwie said...

len kali hp ikat kt pinggang ye..

syime hebat said...

gantung kat leher pon ok.. grr..

ashiro_31 said...

syimie ni memanglaa,.....