Nov 19, 2010

Hobi yang memberi kesan abadi

Besok adalah cuti
Jadi aku dah standby nak kemas rumah
Malam tadi tiba-tiba rasa nak kemas dapur
Tup-tup
Dah kemas
Hebat bukan?
Cakap lah hebat..! Grrr..

Aku suka menghias bilik
Maksud aku nak kasi meriah
Baru rasa bilik bagaikan syurga
Hebat bukan?
Cakap lah hebat..! Grrr..

Aku bukanlah seorang yang rajin sangat
Aku sama saja seperti lelaki tipikal yang lain
Makan banyak
Tidur banyak
Rambut banyak
Hebat bukan?
Cakap lah hebat..! Grrr..

Gitar aku selalu menjadi peneman
Tapi aku selalu main lagu yang sama
Suara bajet nak mendayu-dayu
Kalau jiran bawah dengar pasti pindah
(aku duduk flat jadi ada jiran bawah)
Hebat bukan?
Cakap lah hebat..! Grrr..

Grrrr.. >__<

Hebat bukan? Cakap lah hebat..! Grrr..




12 comments:

kimihamura said...

kesian kat kau..

H E B A T !!!!!

Miss Qiwie said...

ye la
HEBAT!!!

rosniza z said...

boleh la -_-

syime hebat said...

grrrrr >__<

Drunbella Khoo said...

noh hujan ke neh?
wakakaka.
:D

farini said...

hebat ke? tak tunjuk gambar berkilat² aku tak nak cakap hebat. :p

aiNfiEr said...

tpakse kate hebat..kang nangis:p
haha!!

ayumi said...

dan aku la yg slalu nyanyi lagu ngan kaw . hebat kan ?? SGT HEBATTTTT ! ;P

dyah1808 said...

SGT HEBATTT..!!!

syime hebat said...

DK : Noh? bukan2.. haha..
rini : gambar berkilat?
ain : kau tak ikhlas!! grr..
yumi : sangat hebat!! wow!
dyah : bagus dayah!! haha..

aiNfiEr said...

ikhlas bukan di ukur dgn kata2..tp dgn hati..nobody knows rite...heee~

syime hebat said...

alamak.. ayat lisan kau dah keluar..