Sep 4, 2010

Boleh Buang Sampah Dalam Tasik = Berjaya!

Macam berpiknik kan? Heh
Terlalu santai. Makan atas lantai. Heh
Bebas. Sangat bebas. Santai abis.
Dah lama tak borak-borak macam ni
Atas Deck. Santai kan?
Cover-cover tapi makan banyak.. Ceh..
Melompat boleh tinggi? Heh
Aktivi Kemuncak!

Best memang best.
Kalau korang nak tau.
Merekalah geng masa aku sijil dulu
Sedar tak sedar dah 5 tahun kitorang kenal
Geng Poli PD + Geng Poli Merlimau
Semua kawan-kawan aku kenal antara satu sama lain
(bahasa lisan dah keluar)
Kitorang tak buang sampah pun kat tasik tu
Eksyen je.. hehe.. :D
Aku kasi statement "Boleh buang sampah dalam tasik" sebab..
Dorang boleh tanya kenapa buat kat tasik?
Aku bagi la statement bodo tu
Hehehe.. :)~
Mesti lah nak privasi dan lebih ruang bersama rakan
Betul tak? Kan betul.. 
Aku harap aku tak hilang kawan lagi
Sayang kawan-kawan

4 comments:

dyah1808 said...

wuhuhu...harap pasni leh kmpul lbh rmai!! korg mmg best beb!

ainfier said...

syimot, ko nih vandalisme ek

syime hebat said...

@dyah : pastikan kehadiran anda ok!
@ainfier : ko ni tengok gambar tp tak baca betul2.. hampeh.. :P

ainfier said...

aku kan xsuka membaca...so beware wif ur action yar:p