Jul 7, 2010

hari segar sedunia

sejak kebelakangan ni aku asyik mengantuk di hari kerja
mata berat macam jagung tergantung kat kelopak mata
tak boleh handle tak boleh blah
ini akan mengganggu kosentrasi sewaktu bekerja
bahaya woo..

semua benda berlaku mesti bersebab kan??
menurut penilaian yang telah aku siasat
aku mengantuk disebabkan oleh
lepak tanpa batasan
lepak sampai 2pagi
masa tidur tak tentu
bangun boleh tentu pulak
aiseh... bukan ape weh
susah nak tolak permintaan member-member yang ajak melepak

jadi sekarang aku kena menghadkan masa melepak
agar masa tidur aku sempurna
untuk prestasi hari berikutnya
performance di tempat kerja kena jaga weh

sekarang

masa tidur sudah teratur
bangun je terus segar
semangat pun membuak macam air pepsi
yang telah digoncang kemudian dibuka penutupnya
tiada lagi tidur di toilet
tiada lagi zzzzz

jom lepak~
eh eh..

No comments: