Dec 25, 2009

elehh

kenapa lah ramai cakap aku kuat kerja..
sampai makan tak ingat
tak keluar rumah
macam penting diri sendiri
siang kerja opis malam kerja kat rumah pula
24 jam dengan pc sahaja
elehh
tu namanya aku penuh dengan kosentrasi dalam kerja
bukan lah buat kerja sampai lupa duniawi
macam aku da stone dulu pastu buat kerja
gile kusyuk
hahahahahahahahaha
(gelak jahat)
bukan muda-muda ni la kena rajin selalu
dah tua boleh la malas selalu
hek eleh
aku nak kejar impian aku la
sebab tu kene usaha sikit
maklum lah bukan orang senang
tak semua benda aku idam tu aku dapat
so.. kena lah usaha lebih
ngantuk lah
tanak buat kerja lah
tido!

1 comment:

cik EPAL said...

tidur jangan lupa basuh kaki :)