Jul 1, 2009

touch itu touch ini

eh.. dah kul 10.10 malam
tetiba je aku rase touching sangat
apsal?
bengong
lupekan itu

sebenarnye aku rase aku ni xreti nak berfesyen
serius!!
aku akan pakai ape je yang ade
tidak memilih
kalau la nk pilih awek cm aku berfesyen senang
wahahaha
setakat ni aku suke pakai jersi chelsea
yang aku beli kat tepi jalan
amat murah dan sangat selesa sampai
aku rela (bukan rera eh) pakai berulang kali

lagi 1 baju belang-belang ijau
baju tu membuatkan aku lebih fleksibel
dan rasa lebih tinggi
yey!!
kalau muz baca mesti dia kutuk aku
kami ada point pasal warna ijau
bengong muzz!!

aku sebenarnye tak suke akan ayat panjang-panjang
tapi malam ni aku taip ayat panjang-panjang
aku selalu akan post banyak gambar kat blog aku
tapi malam ni aku sibuk nak taip pulak
nak kata keyboard ni membuatkan
jari aku ringan nak menaip
tidak juga
aku seorang pemuisi
tidak juga
teka lagi
apa?
gatal nak menaip?
tidak juga

aku pon tak pasti
aku tak leh nak berhenti menaip
tolong!!
asfajgfdj*&#)jasdj12jau
ape aku taip ni?
aku tak leh handle jari aku dari menaip

ini adalah dialog aku dengan jari aku

wahai jari jemari yang gemuk gemalai
berhentilah menaip!!
wahai tuan jari yang ketot
(siot punye jari)
saya sedang berkhidmat untuk tuan ketot
(sialan!!)
jari aku sedang memperlekehkan aku
oh tidak
oh yes
tolonglah berhenti menaip
tuan tidak perasan ke tuan dah boleh menaip
tanpa memandang ke arah keyboard itu lagi
eh... ye la
(bangga sekejap)

P/s
aku tengah bosan OT ni
jadi sume ni adalah tidak sengaja
betul kata tuan saya itu
diamlah jari!!


3 comments:

muzzalique said...

gile
akibat mkn mamee x ajak..di urbanscape..balasan tuhan..

syime hebat said...

haha.. aku sungguh menyesal tidak mengajak kau..
inikah dinamakan balasa..
oh..

ashiro_31 said...

hm....klakonye wahai syimie!!!
besh...^_^